Samstag, 25. April 2015

Some work are done

After a week with sickness i have to pull out my converting skill and have to try a convert on a spare part from my dark vengeance  box . In mind i have the vision of a Nurgle sorcerer on bike and this is the pull out of this vision. The parts i have used the seargent of the loyalist bikes and parts from the plaque beerer and some other thinks like green stof parts from sceletons etc.

Nach eine woche in der ich krank war mit ner netten stimmband entzündung habe ich mich mal an den Umbau  Tisch  gewagt und mal gedanken gemacht was man so aus den Überresten  der dark vengeance  box so machen kann.
Ich brauchte für meine Armee  noch einen nurgle sorcere auf bike und das is das resultat von 2 stunden Umbau  Arbeit.
Benutze teile der seargent des loyalisten bike trupps teile von den plaque beerer  und ein paar teile von unterschiedlichen bausätzen.